Slöar på Tyresö


Ja då var jag framme hos moster å kusinerna. Det är lika mycket julkänsla här som hemma. Titta:


Gud va sorgligt!

När jag anlände till Stockholm mötte jag upp Carina vid Åhléns åsså tog vi oss en runda på stan. Eftersom klockan inte var mer än vid 10, så var det ganska tomt på folk, vilket var jätteskönt! Vi stack hem sen när alla andra anlände, helt enkelt! :)
När jag väntade på Carina fick jag se hur de säljer granar i Stockholm City.


En vagn med ett exemplar på å lite info, samt en megafon. Det är så man gör det i storstan! :)

Kan ju säga att jag för första gång blev lite åksjuk när jag satt på tåget hit. Har väl aldrig hänt förut!! När jag köpte min tågbiljett kunda jag se på en ritning var på tåget min plats var. Ensam stol vid fönster å näsan framåt. Gött!
Men det är bara det att de hade vänt tåget åt fel håll idag. Jag åkte baklänges juh! Inte för att det brukar spela någon roll, men denna gång blev jag faktiskt lite illamående. Det var tidigt på morgonen å svart som natten ute. Jag tror det berodde på det! Det var inte kul i alla fall! Lider med er stackare som lätt blir åksjuka!


Mycket rum å space på 1a klass. :)

 
Jag sysselsatte mig med att titta på Vänner å lösa lite Sudoku. :)


Nu blir det mys i soffan. Värmeljusen är tända, julmust i glas, myskläder på å filt på det. Det blir Love Actually. Men himmel vilken bra film!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0