Så jävla trött!


I dag var det julbord som lunch på jobbet. Åt så vi nästan sprack allihopa å sen var det bara att gå ner å jobba en timme till innan vi fick stämpla ut å gå hem. Vagga nästan fram...
Efter jobbet var jag till banken för ett litet möte. Fixade med pensionssparande å jag vet inte om jag var så mycket klokare när jag gick därifrån. Det är fonder å aktier hit å dit. Det går upp, ner å det är dalar å toppar. Siffror överallt!
Men det ska nog bli bra till slut! ;)

I kväll var det Syrefabriken som gällde - som vanligt på onsdagar! :) Jag är rejält trött i kroppen just nu! Benen är som gelé å jag vill bara lägga mig raklång å snarka mig natten igenom!
Men lite kvällsmat först å håret måste ju få torka lite innan huvudet landar på kudden. Annars står lockarna både till höger, vänster å rakt upp i morgon bitti!
Hahahaha Vilken syn det är! När jag med trötta ögon kommer upp på morgonen, tänder ljuset inne på toan å får se konstverket på huvudet i spegeln! Det är ju så att jag kan skrämma mig själv ibland! hihihi


Hoppas alla haft en bra vecka än så länge!



Puddle of Mudd - Blurry

Har ni hört så ljuvlig musik?!
Aaaahhh.....
Bara kick back & relax liksom! ;)





  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0