Julafton


Min julafton blev en mycket bra julafton! Den var lugn å trevlig, men den passerade väldigt snabbt!
Här är den i bilder:


Hemma hos föräldrarna, efter en visit hos farmor.

 
Santos fick paket å det var Kalle Anka på tv.


Lite julfika till det tecknade!

Efter Kalle Anka åkte vi till Fagerås för julmat å klapputdelning! :)

 
Casper böna å bad...  men fick dessvärre gå utan...

 
Klappar delades ut å Missan höll sig mest undan allt tjo å tjim! :)


Om man tittar nog så ser man några av de 12 marschaller som pappa å jag tänt utmed hela uppfarten. :) Något vi gör varje jul vi är där!


I mina klappar fanns fina grejer som alla kommer till användning. Men den som är liiite mer favorit fick jag av Jeanette å Jonas. :)


Vad är nu detta??
Jo det kan jag berätta! Det är en knivslip från OBH Nordica: sharpX piano black.
Mina Global-knivar ska nu få sig en omgång å bli som nya igen! :) Nice!!

Hoppas fler hade en lika bra jul som jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0