Buon giorno Lucia!


Det är helt underbart ute just nu. Enda sättet att toppa det nu, är med solsken! Åh den är på väg! :)
Snö, snö å åter snö! Ljuvligt!!

 
Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu! :)


I går var det Idol-final å det gjorde jag å Emelie till en helkväll!
Efter jobbet igår var det hem å göra sig i ordning för att strax därefter åka till BM's för massage (den sista med Anna! Ledsamt!). Efter att nästan ha somnat på massagebordet, fick jag rycka upp mig - det var ju dags för danspasset! 10 minuter senare satt träningsskorna på å det var snart insläpp in till salen. Snabba ryck som gäller, vilket var möjligt Pappa Chaufför! :)
Hem å göra sig hel å ren igen efter att ha skakat de lurviga å haft roligt! En timme efter passet kom Emelie å hämta upp mig - det var dags att inhandla kvällens mat!
Denna fredag blev det Taste of Libanon, en liten restaurang som ligger på Norrstrand. Vi valde 15 olika meze: kalla och varma smårätter mixgrill av oxfilé, kycklingfilé och nötfärsspett. 285:-
Jäklar va mat det blev! Det var egentligen inte så mycket av varje grej, men det var ju liksom 15 olika saker å bröd i massor! Mycket annorlunda smaker mot vad jag har ätit förut, men det var himla gott! Hela kvällen var jättemysig!
Tack Emelie! :)
Till efterrätt blev det kladdkaka med hallon, kiwi å passionsfrukt. Naturligtvis var vi tvungna att trycka ner en bit av det oxå! Konstigt att vi inte rullade efter det... hihihihi :)


Nu blir det till att äta lite frukost, himla tråkigt att bli hungrig när man är ute på en uppfriskande promenad sen! :)
På med varma kläder, kanske mössa å vantar oxå!


Ha en bra Lucia!

Jag bjuder här på en mjukstart av dagen. :)

    
                Kat DeLuna - Love me Leave me       Martin Stenmarck - A million candles burning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0