Andra advent


Har haft en lugn lugn lugn helg med danspass, tvättstuga, promenad å lite snabbt gos med vovven. :)
I dag tog jag bussen till Expert på Bergvik. Hade egentligen hittat mig en digital systemkamera som jag vill ha, men efter att ha övervägt å funderat har jag insett att det är många pengar som ska läggas ut... Bestämde därför för att nöja mig med en enkel digitalkamera!
Just nu i alla fall... :) Systemkamera får det bli längre fram i tiden! Vill ju byta dator oxå! Tänk om man var oberoende rik!! Ja tack! :)
Men ja ja, en sak i taget! Får väl se det som så här: Då det tar längre tid att skaffa sakerna, så blir det roligare när de väl införskaffats! Hmmm...

Denna lilla sak fick i alla fall följa med mig hem idag!


Blå å fin är den! Liten å behändig oxå. Ska bli kul å testa sig fram i användandet! :)
Eftersom den är så liten å smal, är den ju lätt att ha med sig när det är dags att kalasa! Ska bara fixa något slags skydd till den först...


Var ju tvungen att testa kameran! Men har ju inte så mycket att ta kort på här hemma...
Detta får duga helt enkelt! Å vilken skillnad på bilder, jämfört med mobilen alltså! Mobilen gör bra ifrån sig när det är ljust å så, men det här blir allt grejer det när jag lärt mig kameran, tror jag! Skoj! :)

 
 
 
Kamera vs mobil



16 dagar till, sen är det julafton! Ojojoj...
Till veckan ska jag fixa de julklappar å presenter som jag redan bestämt mig för.
December månad innebär ju inte bara julafton! Mina 3 familjemedlemmar har ju sina födelsedagar nu oxå! När budgeterade slantar ska täcka detta, är jag glad över att kunna tänka till å fixa saker som förhoppningsvis har mer tanke bakom än kronor på prislappen!


  

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0