Yo everybody! :)

Jaha, då har ännu en söndag passerat. Har jobbat å tränat, sen tog dagen å orken visst slut.
Jättekul å jobba på en söndag... Eller inte! Men till veckan är det extrapris på den runda smörgåstårtan å då måste vi få tjuvstarta lite om vi ska ha en chans att hinna med alla tårtorna under kommande vecka. Det är ju lönevecka oxå, så det kommer nog att bli en underbar vecka på fabriken tror jag! (Sarkasm?) Näe då, det kommer att gå sååå bra!




Smörgåstårta Klassisk Rund, ca 3 portioner. 99:-

Nytt ämne!
I morgon börjar höstterminen på Friskis. Jag var som sagt å tränade nu på kvällen å passade då på att fixa ett guldkort för ett år framåt. Så nu slipper jag stå i lång kö, med alla som ska börja sitt nya liv efter semesterns frestelser, när jag ska på spinningen i morgon kväll. Gôtt dä! :)
I går var det premiär för terminens danspass. Jag å Emelie var på plats å skakade våra lurviga. För att få en liten bild av hur det såg ut - tänk Dirty Dancing kl 12 på en lördag! Man kan inte annat än att skratta när man går dit. Det är ju helt sjukt roligt!! Passets första låt denna termin är YMCA å redan där är ribban satt. När Proud Mary kom, då blev vi lite nervösa. För vi visste ju att de rörelserna som vi sååå smidigt gjorde i den lugna början, skulle vi även få till när låten ökar i tempo... Men det ska nog bli ordning på armar å ben även denna omgång! Skam den som ger sig!
Jag kan varmt rekommender passet. Det kommer att vara på onsdagar kl 19.30 å fredagar kl 17, denna höst på Syrefabriken. Testa!

Danspasset
Det kan vara disco, jazz, latino, funk, swing...Rörelserna är enkla att hänga med på och det är mycket känsla, attityd och karaktär. Inga avancerade koreografier, bara härma, släppa loss och ha kul. Det är lekfullt, fritt och inga krav på exakthet. Gillar du att showa så gillar du garanterat danspasset.

 




 

Nu ska jag ta mig en kvällsmacka å sedan är det i stort sett dags för mig att ta natten! Arbetsdagen startar kl 05.00 i morgon! Avundsjuk??




 
 







Kommentarer
Postat av: Jennie

Precis en såndäringa käka jag igår! Fan va gött dä ä med smörgåstårta! Fast jag skulle gärna se att den där "fruktsalladen" emellan byts ut till nåt goare : )) Kan du lägga ett förslag till smörgåsledningen kanske??? : ))

2008-08-27 @ 10:54:56
Postat av: Anonym

Håller med dig! "Fruktsalladen", eller mimosa som vi proffs kallar den (hihihi), kan gärna bytas ut! Synd bara att man är en enkel arbetare som stor-tönten inte gärna lyssnar på... grrr...

Tack för senast förresten! :)

2008-08-27 @ 16:53:31
URL: http://acinnej.blogg.se/
Postat av: Jennie J

Tack själv : ) Klart jag vet att det heter så men det är roligare o säga fruktsallad : ) I kväll bär det iväg till Bulgarien!! 30 grader varmt, gött! Ha de bra! kram

2008-08-28 @ 09:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0