En vanlig torsdagskväll...

Har käkat druvor idag så att jag nästan mådde lite illa... Men va gott det är!! :)


Visst ser hon lite sugen ut på druvorna... hihihi


Fasen, grannen har kalas just nu å det är den tiden på kvällen när allsången drar igång. Det brukar vara mestadels tjejer, men nu är det även pojkar med. Så det är klart att mans-stämmorna ska höras ordentligt! ;)
Att det är väldigt lyhört här i huset, gör ju faktiskt inte saken bättre... Får se hur det går när jag ska sova sen. Börjar ju kl 6 i morgon... Men det brukar inte vara några problem. Räknar lite får å vaggar mig själv till sömns! Självklart i takt till grannens party-musik! :)


Dags att dela med sig av samlingarna tycker jag! Det finns fyra av dem hos mig;

  
Musik å film - så klart!

Mycket blandat i båda hyllorna. Ombyte förnöjer - dagsform å humör bestämmer stämning.

Böcker! Pockets är bland det bästa finns.

En låda med verklighet å en med påhittat. Några på engelska å några fler på svenska. Blandad kompott ska det va! :)

Å nu till den mest vassa samlingen (hihihi, så finurlig jag är med mina ordval ibland...)

Knivarna! Mina älskade Globaler! Helt underbara att använda!

Min första fick jag av föräldrarna när jag gick på gymnasiet, kockutbildning. Den andra från vänster. Tack för den! :)



Nu är det dags att borsta tänderna å säga god natt! Bara ett arbetspass kvar innan helgen kickar in! I morgon kväll blir det tjejkväll hemma hos Jennie. Nice!
På lördag har det dykt upp ett danspass på Friskis-schemat. Jag å Emelie är sugna å laddade! Nu är det dags att plocka fram de allra bästa dancemoves-rörelserna man har! Hösterminen drar igång på måndag! :)



 




 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0