Ny dag väntar

 


Herregud, har sovit nästan 10 timmar i natt! När sov jag så länge senast?? Gôtt var det i alla fall! :)
Himla skönt att vakna utvilad, men var är solen?? Jag skulle vilja ha en solig helg för en gång skull! Känns som om det var evigheter sedan det hände senast! Vore himla trevligt om man bara kunde blåsa bort de där gråa å trista molnen som döljer solen!

Nu ska jag knalla ner i tvättstugan å sätta igång första maskinen. Sedan blir det frukost, så att jag orkar trampa på spinningen som börjar halv elva. Ska bli skönt å trampa ur benen lite! :)
I eftermiddag har jag en msn-dejt med Åsa. :) Det är dags för henne å pussla ihop ett nytt Friskis-pass, eller två kanske det var denna termin; skivstång å skivstång/kondition. Hur som helst. Jag brukar kunna hjälpa till med att förse henne med önskad musik! :)



Ha en bra lördag!


 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0