Mätt som ett svin!



Det var dags att äta ute igen! Mongolian Steakhouse med Marie, Emelie å de två Frida.
Alla kämpar vi hårt på fabriken, så det är klart att vi förtjänar lite gottigottgott! :) I morgon gör Emelie å Frida x 2 sista arbetspasset på sina sommarvikariat å det betyder att sommaren officiellt är över å hösten kommer snart å knackar på... Allt går så snabbt!


Frida, Emelie å Frida

Efter maten var det dags för cigaretter för de med suget å så klart FRAM MED MOBILERNA!!!
Eftersom att vi blev så mätta är det ju ganska skönt att sträcka på sig å låta maten falla längre ner i magen liksom. Men vad är handen framför ansiktet bra för?

Sträckning blandat med ett dancemove kanske... hihihi


  
Bara en dag kvar mellan nu å helgen! Men gud va gött dä ska bli'rå!   
Ska börja med ett nytt schema för transport-turerna på jobbet på måndag, så i morgon ska jag sitta å försöka få ordning i ordersedlarna inför det, så att de ligger i rätt ordning å så. Grattis till mig! Hoppas jag får sluta i tid iaf. Ska försöka snabba mig! :)
Ska till BM's i morgon kl 17 å jag vill ju hemskt gärna hem å duscha innan! Ska ordna en ny massagetid när jag är där. Min svank är trött å i behov av lite TLC å även kanske lite hårdare behandling, så det skulle ha varit skönt att ha fått massage som det var meningen igår. Men min massör fick sin sjukskrivning förlängd, så nu får jag vänta lite till. Hoppas på en ny tid inom en snar framtid!!




 
 








Kommentarer
Postat av: Emelie

Uhh, vad jag åt..herre gud! Men var jätte mysigt att gå ut och äta med er! Väntar med spänning inför våran "förfest" ;)

2008-08-14 @ 21:13:03
URL: http://ekmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0