Liniment

I dag har jag typ gått runt med axlarna uppe vid öronen hela dagen. Så fort jag kom på mig själv, var det bara att försöka slappna av å dra ner axlarna dit de hör hemma! Det var skönt att lämna den kalla arbetsmiljön kl 14 kan  jag lova!
Efter panodil, mat å lite vila, trampade jag iväg till Friskis för att försöka att mjuka upp de stela musklerna lite. Sååå skönt! :) Kom hem å tog en varm dusch å sedan drog jag på lite linement på axlarna.

 
Man kan iaf se var jag har strykt på linimentet. hihihihi

Det var som tusen små nålar där ett tag!    Men när det mest intensiva ger med sig, så är det väldigt skönt! :)
Ännu skönare blir det i morgon, då jag har en massagetid på BM's. Men himmel så ljuvligt!!   


Nu är det dags att säga Natti Natti! Läsa lite pocket först å sedan sjunka in i drömmarnas land.


 
 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0