Ingen väckarklocka ställd!

Ja då var det söndags kväll igen. Skillnaden mot andra söndagar är att jag inte behöver ställa klockan på väckning imorgon kl 04.00... Men va gôtt då!! :)
Mina lediga dagar har hittills varit så lata, att jag nog är en film ifrån liggsår! Men skönt har det varit å vädret har ju varit så ostadigt så jag har sluppit känna att jag måste vara utomhus för att solen skiner! Passa på när det är fint väder liksom. För det är ju så vi gör, eller hur moster?? Vi passar på... hihihi :)

I fredags var jag i alla fall uppe innan tuppen. Mamma började jobba kl 5 å hon svängde förbi hos mig innan å plockade upp mig. Jag skulle nämligen låna bilen å på detta sätt fick jag i mig frukost innan jag skulle iväg å träna på morgonen. Så här såg det ut på övervåningen på Friskis när jag kom dit:


Klockan är 7.20 å ingen mer än jag var här uppe å det var väl typ bara 4 stycken morgonpigga nere i gymmet. :)

Fredagen bjöd på härligt solsken. Så efter att jag hämtat mamma från jobbet på eftermiddagen blev det en stund ute vid fontänen. Gud så skönt!



I dag har det inte varit lika härligt väder. Ena stunden mullrade å dundrade det väldigt hårt. Skakade nästan lite i fönster-rutorna, mysigt! :) Några minuter senare föll många stora å hårda droppar å det vände till solsken strax efteråt. Schizofreni eller bara humörsvängningar??





Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-08-03 @ 21:28:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0