Att underhålla sig själv å kanske andra

När jag ibland har tråkigt så måste jag ju på något sätt försöka mig på att lätta på stämningen å ha lite skoj å fixa lite sysselsättning. I fredags dök ett sådant tillfälle upp när jag fixade etiketter på jobbet inför måndagen. Maskinen tar gärna sin lilla tid å jag ville få tiden att gå. Så jag satte pennan mot pappret å började klottra!
Under fredagen gick jag och Emelie på jobbet å snackade förkortningar. Ojojoj, va roliga vi är!   
Hur som helst, så var jag tydligen inspirerad av det å pappret såg till slut ut så här:


Man har ju inte roligare än man gör sig. Har jag hört...

Å det var här det hela utspelade sig:


Där satt jag. Ensam.
Men som tur är har jag ju en mp3 som håller mig sällskap!   


Nu ska jag borsta mina gaddar, bädda ner mig i min sköna säng å läsa lite. Ett par sidor innan ögonen svider... ;)
Har precis påbörjat en ny bok:


Exit Kalahari - Jenny Söderqvist & Helene Åberg

De var faktiskt med hos Oprah å pratade om vad som hänt dem när de var på safari. Deras hyrbil fattar eld å brinner upp, när de är inne i naturreservatet Kalahari!   
Jag har bara hunnit till sidan 28 å de har precis rullat in i CKGR, Central Kalahari Game Reserve. Känns redan som att det kommer gå snabbt å lätt att ta sig igen de återstående 263 sidorna! :)


I morgon blir det film å pizza med Jennie hemma hos mig! Skoj skoj!



 
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0