... and once again, with attitude!

Säga vad man vill om gruppen, men attityd är en vara det finns mycket av i Pussycat Dolls. Vilket är en av orsakerna till varför jag gillar dem. Kaxigt, självsäkert å retsamt bra. Helt underbart juh! :)
Kollade på SYTYCD å de var där å uppträdde med låten When I grow up, vilken fastnade på en gång!




Den här helgen har i stort sett regnat bort. Inte mig emot, hade inga större planer ändå. Men himmel va grått å mörkt det blev på en gång!! Fram med värmeljusen i hela lägenheten!

 



Om en timme är det dags för ett spinningpass. Har äntligen kommit igång å detta blir det tredje passet denna vecka. Lika bra att knalla iväg när känslan infaller sig! ;) Snart drar ju höstterminen igång å då är det dags för ett nytt DANSPASS! Är väldigt nyfiken på hur de ska lyckas överträffa eller en bibehålla vårterminens pass. För jäklar va kul det var!! Ska bli spännande å jag ser fram emot det! Vecka 35 drar det igång!


Förra måndagen när jag tog mig en promenad till Casablanca för att lämna tillbaka filmer som jag hyrt över helgen, så tog jag vägen över Gamla Stenbron på tillbaka-vägen. Kollar ner mot älven å ser detta:

 Mamma, ser du cykeln? ;)


Vem har ställt sin cykel där?? Någon som saknar sin hoj efter en hård natt förra helgen, kanske... hahahaha

Nä nu måste jag göra mig i ordning för spinningen. På med skön musik för att peppa upp mig själv. Har laddat med Ne-Yo - Closer åsså Rihanna & Nicole Scherzinger - Winning woman.

 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0