Carlstad United vs Manchester City

Ja då var det fredag igen och helgen är åter här. Gött värre!!
Imorgon fyller en vän från jobbet 24 år och det ska så klart firas med lite party! :) Men innan det blir party time för min del ska det jobbas ett par timmar. Manchester City ska spela mot våra Carlstad United och där, mitt i smeten, ska jag vara med. Exakt vad jag ska göra är inte på det klara.  Allt jag vet är att jag ska vara på plats klockan 11 och att matchen drar igång klockan 16. Det blir antagligen att förse åskådarna med mat, typ grillade hamburgare etcetera...
Såg på lokala nyheterna att Uniteds ordförande förväntade sig att det skulle finnas mellan 7 000 och 10 000 åskådare där, som så klart vill ha något att äta medan de ser på en, säkerligen, underhållande match. Och då ska, bland andra, lilla jag finnas där för att hjälpa till! Det känns som om det kommer bli fullt upp under dagen och på så sätt antagligen en billigare fylla senare på kvällen... :)
På söndag blir det vila!

Ha en underbar helg alla där ute!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0