Regnar och blåser

I dag har regnet öst ner i omgångar och det blåser en del. En riktigt trist dag!
Något mer uppmuntrande är att jag gör min sista arbetsdag för sommaren imorgon. Kan knappt fatta att sommaren är över nu, det gick ju så snabbt! Men när jobbet är avklarat tar skolan över... Ingen ledig stund här inte! Läste att det var en ensamstående mamma i Storbritannien som vann 483 miljoner!!! Ja jag skulle då inte säga nej till det. Tänk att bara göra det man själv vill göra. Att bara gå hemma passar inte mig, men att ha möjligheten att välja jobb som jag vill ha vore helt underbart, istället för att ta ett jobb bara för att pengarna behövs. Bort med studieskulderna och leva fritt! Ja tack! :)

Det var allt för idag! Ha dä gött!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0